Friday, June 24, 2011

Hello, lov3ly peoplexx

Ah, yes. I've all of a sudden taken liking to writing dis w@Y. I f!nk itx cuz imm k3wlx.

Haha, kidding.

I just realised, I've been so emo lately I've abandoned my lovely British Accent. Let's face it. It still sounds better with a British accent.
I think I'll start blogging again. Happy happy thoughts. YAY.

Speaking of happy thoughts, some aunty asked me to tutor her daughter. Which means money. YAY MONEYY.

I just returned from Lahore. I WANNA MOVE THERE. It's so lovely there!
Except it has no beach. So shut up, Lahore! Karachi is home 4evz.

I just realised how pointless this post is. Ah well, haters gonna hate.

Ciao, beautiful people.

Also, I really need to learn how to make gifs.

ALSO, if you have a tumblrrr, follow me:
www.sunsetdreamingg.tumblr.com

5 comments:

Maryam said...

I found your blog. Followed you cause you are kewllxxxx bAb3.
Blog more often! :D happy blogging.
Haha and, nothing can beat our beach, beeeech.
And oh, his post is super duper awesome. Haha I need to shutup now.

Maryam said...

this* post

secret.whispers said...

karachi's smelly sea view! YEAHHHHH! karachi representttt. woooooo.
i've never been to lahore. lol. but karachi is still superfreakingawesome.

uglyduckling91 said...

ISLAMABAD TOU BEST HAI.

Furree Katt said...

i f!nk i luv yew. t0t@lly